Lähetys

Lähetys

Suomussalmella lähetystyö näyttäytyy jumalanpalveluksessa -  kun rukoilemme nimikkolähettiemme työn puolesta tai kun järjestämme lounaan, myyjäiset, konsertin tai toripäivän lähetystyön hyväksi.

Lähetystyö on kristillisen seurakunnan todistusta kolmiyhteisestä Jumalasta; Isästä, Pojasta ja Pyhästä Hengestä.

Lähetystyö on seurakuntalaisten iloista jakamista uskosta, jonka he itse ovat omistaneet kasteestaan saakka. Ihmisiä lähestytään diakonian eli palvelun sekä lapsi- ja perhetyön ja musiikin keinoin.

Lähetystyön päämäärä on perustaa kristillinen seurakunta sinne missä sitä ei vielä ole.

Yhteystiedot:

Tatu Ryyti
Puh. 0440 615 170
**@**

Teija Lievosen joulutervehdys   Lue lisää

Työpiiri

Työpiiri kokoontuu Suomussalmen kirkonkylällä tiistaipäivisin klo 13.00, Suomussalmen kirkon yhteydessä olevassa seurakuntasalissa. Lue lisää

Nimikkolähetit

Lue lisää

Nimikkokohteet

Radiolähetystyö,Intian maithilinkielinen radiotyö  Intiassa ja Nepalissa Medialähetys Sanansaattajat Lue lisää

Nimikkolähettien työn /kohteiden tukeminen