Linkkejä

Linkkejä

Lastenkirkko

Lastenkirkko-media on turvallista kristillistä sisältöä 3-8-vuotiaille.
Lastenkirkko rohkaisee toimimaan, ilmaisemaan tunteita, olemaan kaveri, hiljentymään, kyselemään ja tutkimaan elämän ilmiöitä maan ja taivaan väliltä.
Lastenkirkkoa julkaisee Nuori kirkko ry, joka on Suomen ev.-lut. kirkon seurakuntien palvelujärjestö.

Lastenkirkko-media pitää sisällään:

Kajaanin perheasiain neuvottelukeskus

Kajaanin perheasiainneuvottelukeskus auttaa parisuhteen ja perheen ongelmissa sekä elämän kriisitilanteissa. Vaikeuksista keskusteleminen yhdessä ulkopuolisen kanssa antaa uusia näkökulmia ja auttaa katselemaan asioita hieman etäämmältä.
Asiakkaaksi voi hakeutua kaikkialta Kainuusta – yksin tai yhdessä. Keskustelut ovat luottamuksellisia ja asiakkaille maksuttomia.

Kaste.fi

Kaste.fi-sivustolla on tietoa kasteesta, kastejuhlan järjestämisestä, nimiasioista ja kummiudesta.

Kastevirret.fi

Kastevirret.fi-sivulla voi kuunnella, kun Mikko Salmi ja Tommi Kalenus Band esittävät suosituimpia kastevirsiä musiikkivideoilla.